Veelgestelde vragen

Voor wie is Waalwijk Bezorgt?

Waalwijk Bezorgt brengt het mooiste aan-huis-aanbod van plaatselijke versondernemers bij elkaar. Welke restaurants bieden hun culinaire kwaliteiten op dit moment als bezorg- en/of afhaalservice aan? Welke verswinkels komen hun producten graag bij u thuis leveren? Hoe kunt u snel bestellen? U vindt het op Waalwijk Bezorgt. Samengebracht voor Waalwijkers.

Waarom Waalwijk Bezorgt?

Waalwijk bezorgt is een initiatief van twee rasechte Waalwijkse bedrijven, webontwikkelaar Mustmedia en reclamebureau Pulles & Pulles, om de plaatselijke horeca en verswinkeliers een hart onder de riem te steken én om Waalwijkers een overzicht te geven van al het lekkers wat nu online wordt aangeboden. Bent u lokale ondernemer met een tijdelijke bezorgdienst en hoort u hier echt tussen te staan? Meld u dan aan!

Kan ik direct via waalwijkbezorgt.nl eten bestellen?

Nee, wij hebben gezorgd voor een overzicht van alle restaurants en speciaalzaken die in deze situatie (tijdelijk) een bezorg- en/of afhaaldienst in het leven hebben geroepen. Je kunt vanuit de deelnemer direct contact opnemen. dat kan zijn telefonisch, via e-mail of direct op de eigen website/facebookpaigna van de deelnemer.

Kan ik als bedrijf tegen betaling hoger in de resultaten komen?

Nee, we vertonen de vermeldingen op zowel de voorpagina als de overzichtspagina’s in geheel willekeurige volgorde.

Hoe meld ik me aan?

Rechtsbovenin de website kunt u klikken op de knop Gratis aanmelden. Vervolgens wordt u gevraagd een aantal zaken in te vullen. Wanneer u uw vermelding heeft aangemeld, controleren en plaatsen wij deze.

Waarom moet ik registreren?

We bieden u de mogelijkheid uw vermelding op een later tijdstip zelf aan te passen. Dat mag natuurlijk niet iedereen zomaar doen. Daarom wordt er na het aanmelden een account voor u aangemaakt. Meteen daarna krijgt u een e-mail met de mogleijkheid het wachtwoord in te stellen. Mocht er naderhand iets gewijzigd moeten worden aan de vermelding, dan kunt u dat zelf doen door in te loggen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Geen probleem. Klik rechts bovenin de website op inloggen en klik daarna in de popup op wachtwoord vergeten. Vul uw gebruikersnaam of e-mailadres in en klik op Nieuw wachtwoord aanvragen. het nieuwe wachtwoord wordt gemaild.

Hoe kan ik mijn vermelding aanpassen?

Als uw vermelding moet worden gewijzigd of verwijderd (denk aan gewijzigde openingstijden), dan kunt u dit doen via de pagina Mijn Profiel.

Hiervoor dient u eerst in te loggen, inlogfunctionaliteit rechtsbovenin de website